dijous, 28 d’agost del 2014

Boda con toques mejicanos



El fin de semana pasado tuvimos una bonita boda, en realidad todas son bonitas, pero esta tenía un toque diferente en ella hubo toques mejicanos  y claro no podían faltar unos mariachis, en honor a uno de los integrantes de la pareja.

Así me gustan las bodas, ¡con personalidad! bodas a la carta, es lo que las hace bellas.

Yo particularmente disfruto en cada una de ellas, los novios te transmiten   esa ilusión, esas ganas de que su día sea especial, único y complacerlos es todo un placer porque me permite contagiarme de su magia, de su felicidad y hacerme cómplice de sus deseos para ese gran día, es un regalo inmenso que me dan cada vez que organizo una boda.


El Jardinet Art Floral  Bodas a la carta 

Floristeria y Antigüedades en Olesa de Montserrat

           Mª José Castell







El cap de setmana passat vam tenir unes boniques noces, en realitat totes són boniques, però aquesta tenia un toc diferent en ella va haver-hi tocs mexicans i clar no podien faltar uns “mariachis”, en honor a un dels integrants de la parella.

Així m'agraden les noces, amb personalitat! noces a la carta, és el que les fa belles.

Jo particularment gaudeixo en cadascuna d'elles, els nuvis et transmeten aquesta il·lusió, aquestes ganes que el seu dia sigui especial, únic, i complaure'ls és tot un plaer perquè em permet contagiar-me de la seva màgia, de la seva felicitat i fer-me complís dels seus desitjos per a aquest gran dia, és un regal immens que em donen cada vegada que organitzo unes noces.

En El Jardinet a Olesa de Montserrat. Noces a la carta

Floristeria i Antiguetats a Olesa de Montserrat


Mª José Castell






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada