dilluns, 4 d’agost del 2014

Verano en rojo y naranja

Verano: tiempo de calor, de días largos y de noches estrelladas. También de sentimientos encontrados de largas vigilias y de momentos de relajación. Rojo y naranja, como los montajes que os presento hoy.

Colores intensos, llenos de calidez, de fuerza y de belleza. Este verano es una época especialmente bonita para soñar, para preparar la “rentrée” para seguir organizando todo aquello que tengo en mente y que ya mismo está aquí.

 Rojo y naranja; colores con calidez, con fuerza, con pasión y con belleza. Por supuesto que sí!Pero también absolutamente cierto que en cualquier otro color. Estoy convencida, hubiese sacado el mismo “jugo”, el mismo ritmo, la misma ilusión por la vida y sobre todo esa sensación de que el mundo es al fin, grande imparable y precioso !

Me encanta mi trabajo, me apasiona el trato con los clientes, disfruto con la vida y mis amigos son uno de los mejores “regalos” que tengo.


 LA VIDA EMPIEZA A TENER SENTIDO !!! FELIZ VERANO!!!

Floristeria y Antigüedades en Olesa de Montserrat
Mª Josè Castell









Estiu: temps de calor, de dies llargs i de nits estelades. També de sentiments oposats, de llargues vigílies i de moments de relaxació.

Roig i taronja, com els muntatges que us presento avui. Colors intensos, plens de calidesa, de força i de bellesa. Aquest estiu és una època especialment bonica per somiar, per preparar la “*rentrée” per seguir organitzant tot allò que tinc en ment i que ja mateix està aquí.

Roig i taronja; colors amb calidesa, amb força, amb passió i amb bellesa. Per descomptat que sí! Però també absolutament cert que en qualsevol altre color. Estic convençuda, hagués tret el mateix “suc”, el mateix ritme, la mateixa il·lusió per la vida i sobretot aquesta sensació de que el món és per fi, gran imparable i preciós !
M'encanta el meu treball, m'apassiona el tracte amb els clients, gaudeixo amb la vida i els meus amics són un dels millors “regals” que tinc.

LA VIDA COMENÇA A TENIR SENTIT !!!
FELIÇ ESTIU!!!


Floristeria i Antiguetats a Olesa de Montserrat

                          Mª Josè  Castell





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada